Pernah digelar Simbol Seks tahun 90-an, wajah terkini Rachel Lee mengejutkan peminat

Pernah digelar Simbol Seks tahun 90-an, wajah terkini Rachel Lee mengejutkan peminat.

Peminat filem Hong Kong pasti kenal dengan pelakon Rachel Lee, yang sangat popular pada era 90-an menerusi filemnya, Crazy Love (1993). Bukan sahaja popular, wajahnya dianggap sangat sensual dan seksi hingga digelar sebagai simbol seks. Mana taknya, banyak adegan bogel di dalam filem dibintanginya.

Tidak kelihatan selama hampir 30 tahun, Rachel Lee telah muncul dengan wajah baharunya. Wajahnya kini mengejutkan orang ramai, kenapa ya?

Rachel Lee memulakan kerjayanya daripada peranan kecil dalam filem Hong Kong pada 1980-an. Ia mengambil sedikit masa sehingga Rachel Lee akhirnya mendapat peranannya sebagai pelakon utama dalam filemnya, Devoted to You.

Pada awal 90-an Rachel Lee mula mengambil bahagian secara aktif dalam komedi erotik seperti Sex and Zen 2 dan Crazy Love. Melalui bakatnya, dia menerima Anugerah Kuda Emas pada tahun 1999 untuk Pelakon Wanita Terbaik.

Sudah lama tidak dilihat di kaca TV dan tidak didengari lagi, Rachel Lee kemudian muncul dan aga mengejutkan. Dia dilihat berkunjung ke sebuah kafe dan restoran terkenal di Hong Kong.

Dengan hanya memakai kemeja-t putihdan memakai topeng, penampilan Rachel Lee kelihatan santai dan selesa. Dia turut mengikat rambutnya untuk menampakkan wajahnya dengan jelas sekali. Penampilan Rachel Lee yang santai seolah-olah mengejutkan orang ramai. Kerana, wajahnya dikira sudah berubah. Malah dia menyebut ramai pelanggan tidak mengenalinya lagi dengan penampilannya sekarang.

“Saya berharap untuk melakukan perbualan dengan pelanggan lain, tetapi tidak ada yang melihat saya. Nenek Zhen, sekarang gemuk dan tua. Tidak ada yang memperhatikan lagi … Dari mana saya mendapatkan keberanian saya,” tulis Rachel Lee.

Muat naik Rachel Lee kemudiannya meninggalkan komen posotif dan negatif dari netizen. Sebahagian daripada mereka bersetuju dengan perubahan Rachel Lee yang telah banyak berubah. Yang lain masih memuji Rachel Lee sebagai dewi simbol seks mereka.

BACA:

Hati-hati dengan scammer pakej haji, dah ramai terkena

Menjelang lawan Malaysia, warga Bangladesh pakai But Bola berjalan di KL harini

Lelaki kantoikan supplier telur, kata gred A tapi sebenarnya C, siap tunjuk bukti

Leave a Reply

Your email address will not be published.