Wajah sebiji macam arwah Siti Sarah, bergenang air mata Raisuddin tengok

Wajah sebiji macam arwah Siti Sarah, bergenang air mata Raisuddin tengok.

Nampaknya impian Raisuddin Hamzah untuk bertemu dengan wanita iras anaknya, Allahyarham Siti Sarah akhirnya tercapai di hari ulang tahun kelahirannya.

Menerusi perkongsian yang tular, difahamkan wanita iras Siti Sarah ini dikenali sebagai Emy dan setelah orang mengatakan mukanya sama dengan arwah Siti Sarah lalu Raisuddin Hamzah meluahkan rasa ingin bertemu dan sempena hari ulang tahun kelahiran, Emy juga bersetuju menerima pelawaan tersebut.

Melalui rakaman ini juga, netizen hadir dengan rasa sayu melihatkan pertemuan ayah arwah Siti Sarah dengan Emy yang dikatakan mempunyai iras dengan dirinya.

@suciuwais Masa mula2 org kata muka dia sama dgn arwah, suami ada bagi tau teringin sangat nak jumpa dgn Emy ni. Nak bawa jumpa tapi masih belum berkesempatan di atas faktor masing2 sibuk.Sempena hari lahir kita bawa Emy utk meraikan sekali hari lahir bersama2 dgn kami semua. Terima kasih pada family dan rakan2 yg hadir utk meraikan hari lahir abah, terima kasih jugak untuk Emy dan keluarga yg sudi terima pelawaan kami 🥰❤️ #fyp #birthday #love ♬ Tanpa kekasihku – Agnes Monica

 

Dalam pada itu, warganet turut sayu melihatkan Raissudin Hamzah dengan wajah tergamam selepas bertemu dengan wanita mirip anaknya itu dihari ulang tahun kelahirannya baru-baru ini.

Mereka juga sempat mengambil kenangan bersama dan dapat dilihat anak sulung Shuib Sepahtu dan Siti Sarah, Uwais turut berada bersama-sama ketika itu.

@ekinnadzli Hati ini hanya rindu, Al fatihah kakak syurga saya 🙁 #sitisarahraissuddin #tinggalkenangan ♬ Hanya Rindu – Andmesh

 

Netizen diruangan komen bagaimanapun meluahkan rasa sayu mereka dengan pertemuan mereka apabila keluarga tersebut juga viral mendapat perhatian ramai sejak semalam.

“Tak berkedip mata dia tengok, sedihnya”

Sarah

“Aku tak dapat menahan air mata ni. Pedih mata”

Sarah

“Sebak sedih betul saya tengok video ni, sedih tu sama macam hari kehilangan…”

IMG_20220601_085430

BACA JUGA:

Cukai payudara dikenakan ke atas negara ini, “lagi besar saiz, lagi banyak kena bayar”

Bella akan hadir jumpa Siti Bainun hari ini untuk pengecaman

Laporan dakwa Lee Chong Wei atlet badminton paling kaya, ada harta RM330 Juta

Leave a Reply

Your email address will not be published.