Wanita muda anak dua dirogol berulang kali oleh tentera, dikelar leher dan ditanam pula selepas itu

Wanita muda anak dua dirogol berulang kali oleh tentera, dikelar leher dan ditanam pula selepas itu.

Seorang wanita Ukraine didakwa dirogol berulang kali oleh anggota batalion. Lebih mengerikan apabila mengetahui suspek tergamak mengelar leher sebelum mengebumikan mayat mangsa di halaman belakang sebuah rumah.

Dirogol dan leher dikelar

Memetik laporan The Sun, mangsa yang dikenali dengan nama Tetiana Zadorozhniak dipercayai diculik oleh anggota batalion (Republik Chechnya) ketika dia sedang mengemas untuk mengosongkan rumahnya yang terletak di Makariv, Kyiv. Mangsa yang merupakan ibu kepada dua anak ini kemudian dibawa ke sebuah rumah dan dijadikan tawanan selama beberapa hari sebelum dia dirogol.

 

Bukan setakat dirogol, mangsa juga didera dengan begitu kejam dan lehernya dikelar oleh anggota batalion. Mayat Tetiana Zadorozhniak kemudian dikebumikan di halaman belakang rumah berkenaan sekitar 15 Mac lalu. Salah seorang saksi mendakwa anggota batalion yang merogol dan membunuh Tetiana Zadorozhniak kemudian telah dibunuh oleh pegawai yang lain.

 

Difahamkan, viral beberapa video dan foto di media sosial memaparkan keadaan di dalam rumah di mana mangsa dikurung. Bukan itu sahaja, kelihatan juga sehelai cadar yang berlumuran darah berada di lokasi kejadian. Menurut sumber, jiran tetangga yang melihat insiden itu tidak mampu berbuat apa-apa apatah lagi menolong mangsa kerana mereka juga telah ditahan dan diugut tembak sekiranya meninggalkan rumah masing-masing.

 

BACA:

Hanya sebab Lewis Hamilton duduk, kerusi plastik di Petronas Ampang dinilai RM2,888, tu pun dah sold out!

Pelanggan pengsan di Hotel 5 bintang Putrajaya selepas tunggu 2 jam untuk buka puasa, bayar mahal tapi tak boleh masuk

Sultan Selangor beli lukisan persidangan parlimen, monyet duduk tempat MP jadi perhatian

Leave a Reply

Your email address will not be published.